Påsklov!

Äntligen lite ledig.. det behövs verkligen!
I torsdags va jag hemma hos Anna o hade lite trevligt.. drack lite o snacka lite skit.. träffa deras nya katt, så mysig o fin så.. Trixi heter hon.. Jättefin.. Skulle ha åkt till Linköping så jävla synd att jag inte kunde hade vart kull att fira Paula, men då hade jag bara hunnit vart där i typ en och en halv timme sen hade jag vart tvungen att åka hem o det kändes ju lite segt så det blev inte av att jag åkte dit..

Igår (fredags) så mådde man ju lite dåligt, men det gick över framåt kvällen, va skitseg hela dagen, men det va ju självförvållat så jag får ju skylla mig själv..

Idag så har det inte hänt så mycke heller, har bara tatt det lugnt o kollat på TV o ätit godis, påskharen hade vart på besök i trädgården o lämnat ett påskägg till mig.. gott gotti gott gott!! Nu väntar jag på Pierre så ska vi bort till hans far snart o dricka lite och kasta lite pil, det ska bli trevligt!

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!!

Påskpuss till Pierre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0