Nya tag!

Först o främst vill jag bara säga att jag blitt moster den 12/10 06:53 "ploppade" lilla Olle ut från Saras mage.. Han är så otroligt söt!!!!

Nu till nått lite mindre roligt, har fortfarande inte fått nått jobb, går inte i skolan, bor fortfarande hemma.. helt sjukt.. inget blir visst som man planerar. Hoppas att jag o babe kan få tag i en lägenhet snart så man känner sig hemma nånstans.. Så är det typ ett halv år kvar tills jag får söka in till lärarutbildningen i linköping. Men får jag ett jobb innan det så är det klart att jag tar det om det är nått bra..!!! Jag hoppas verkligen att jag hittar nått snart, men som jag förstår så är jag inte den ända som söker jobb i denna staden.

Nått annat som känns lite segt är att jag tappat kontakten med så många i klassen, vilket är lika mycket mitt fel som deras.. tråkigt tråkigt..

Tack gode gud så har jag min underbara pojkvän som stöttar mig i allt jag gör!! Jag älskar dig!

Puss till Pierre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0