Lördag

Jo idag är det lördag och vad göra man? Sitter o spelar nåt jälva evighetsspel, men men, på nått sätt måste man ju fördriva tiden. Igår va vi hemma hos svärmor och käka taco.. så jäkla gott.

Måste börja göra lite fler grejer till minnes om jag ska sälja nått där, det är nog lite för lite grejer tror jag.

Kanske ska baka nått gott nu, lite kladdmuffins kanske.

Gjorde en jättefrukost i morse till mig o pierre, Bröd: Hjärtegott, Pålägg: Ost, knaperstekt bacon, Till: Stekt potatis o kokt ägg.. Så himla gott, synd bara att Oboyen va slut..

Ska återgå till skit spelet nu..

Puss till Pierre

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja har gjort örhängen nu kolla på min blogg :D

2009-03-21 @ 19:39:29
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Ja jag fick för mej att du hade gjort sånna förra året, fick du sålt på nåra? Ja ska sälja på tradera oxå.

2009-03-24 @ 06:48:04
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0