Nya tag!

Så va det dags för en ny vecka i arbetslöshetens kaos. Men men, denna vecka med nya fräscha tag och bara hoppas på det bästa. Har en anställningsintervju på G, hoppas det går vägen.

När jag var liten så hade jag, som många andra, favorit filmer som man kunde kolla på om och om igen. Min var Sandybell jag hade bara två av tio filmer och har ännu inte sett några andra än just dessa två, men nu så har jag hittat dom på Ginza.se och beställt hem dom, så nu blir det filmkväll med syrrorna nån kväll vartefter. Ska bli så kul o se vad det va man kolla på när man gick i lågstadiet.

Nu måste jag gå ner i tvättstugan o kolla läget, hörs nån dag framöver..

Tack o hej.

Puss till Pierre

Kommentarer
Postat av: Lisa

Pappa sa till mej att jag oxå kollade på sandybell när ja va liten, ja kommer ihåg att det va en tjej med en hund men mer än så kommer ja inte ihåg. Men ja va helt galen i det när ja va liten :P

2009-03-20 @ 22:05:02
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0